onze mogelijkheden
Het verwerken van afspraken is nog maar het begin
Makkelijker voor je klanten
Jouw klanten maken hun eigen afspraken, makkelijk en veilig. Het kost minder tijd dan een telefoongesprek en ze kunnen zelf kiezen welke tijd het beste uit komt — zelfs buiten kantooruren!
Makkelijker voor jezelf
Makkelijker en veel krachtiger dan een papieren agenda. Dat is ons doel wanneer het gaat om de gebruikersinterface. Een afsprakensysteem moet je meer tijd besparen dan het opnemen van de telefoon of het beantwoorden van e-mails kost. Daarom concentreren wij ons op het verwerken van jouw afspraken, zodat jij meer tijd overhoudt voor je klanten.
Altijd bereikbaar
Werkt op het kantoor en onderweg
Planzelf reist met je mee. Het maakt niet uit of je op kantoor zit of dat je onderweg bent. Dankzij Planzelf kun je altijd bij je afspraken en kun je alle instellingen aanpassen, zowel op je mobiele apparaten als op je werkcomputer. Jij bent altijd in controle.
We groeien mee
Voor geweldige bedrijven, groot en klein
Planzelf is gemaakt met Enterprise in gedachten. Dat betekent dat we veel afspraken kunnen verwerken voor allerlei soorten bedrijven, groot en klein. We integreren direct met technologieën zoals Microsoft Exchange, Google Calendar, SAML en meer. Gebruikersbeheer is eenvoudig en de uitgebreide self-service portal betekent dat beheerders minder hoeven te beheren. Heb jij een specifieke integratie wens? Laat het ons weten!
Vertrouwde omgeving
Makkelijk te integreren in jouw website
Je klanten kunnen hun afspraken ook direct via jouw website maken. Of je website nou uniek is, of gebouwd is met WordPress, Wix of anderen, het integreren van Planzelf in jouw website is eenvoudig. Heb je nog geen website? Maak je geen zorgen. Je krijgt dan een eigen Planzelf pagina waar je jouw klanten naartoe kan sturen.
Details
Er is meer
We werken samen met onze klanten om ervoor te zorgen dat we de mogelijkheden ontwikkelen die onze klanten nodig hebben. De lijst hieronder geeft je een meer gedetailleerd beeld van de mogelijkheden van Planzelf, en deze lijst zal alleen maar groeien!
Basic | Power | Enterprise | Education | |
---|---|---|---|---|
Aantal afspraken | ongelimiteerd | ongelimiteerd | ongelimiteerd | ongelimiteerd |
Aantal afsprakenplanners hoeveel planners heb ik nodig? |
1 | ongelimiteerd | ongelimiteerd | ongelimiteerd |
Aantal resources wat is een resource? |
1-10 | ongelimiteerd | ongelimiteerd | ongelimiteerd |
Automatische herinnering per e-mail | ja | ja | ja | ja |
Automatische herinnering per SMS* | ja | ja | ja | ja |
Stel de beschikbaarheid in per resource en afspraaktype | ja | ja | ja | ja |
Voeg extra velden toe wat zijn extra velden? |
ja | ja | ja | ja |
Meertalig | ja | ja | ja | ja |
Ondersteuning per e-mail | ja | ja | ja | ja |
Nodig klanten uit om een afspraak te maken hoe werkt het uitnodigen van klanten? |
– | ja | ja | ja |
Instelbare teksten voor planners en e-mails | – | ja | ja | ja |
Eigen huisstijl in planners en e-mails | – | ja | ja | ja |
Klanten kunnen betalen via Planzelf** | – | ja | ja | ja |
Premium ondersteuning wat houdt premium ondersteuning in? |
– | – | ja | ja |
Ondersteuning voor SSO (SAML) | – | – | ja | ja |
User and security management | – | – | ja | ja |
Self-service portal voor medewerkers | – | – | ja | ja |
Gepersonaliseerde ondersteuning en training | – | – | ja | ja |
Integratie met Blackboard, Canvas en meer (LTI) | – | – | – | ja |
Meld je aan | Meld je aan | Neem contact op |
* SMS credits moeten apart besteld worden via jouw account.
** Extra configuratie is vereist.