nl
  • en
Ben je op zoek naar een afsprakensysteem voor het "Winkelen op afspraak"? Klik dan hier.

uitbreidende functionaliteiten

Onze integraties

Planzelf is vanaf het begin af aan gebouwd met integraties in het achterhoofd. We integreren niet alleen met bestaande agenda oplossingen zoals Microsoft Exchange of Google Calendar, maar ontwikkelen ook speciale integraties voor specifieke markten om Planzelf nog beter toe te spitsen op onze klanten. Een voorbeeld is de speciale ‘Learning Tool Integration’ die we hebben ontwikkeld voor universiteiten en scholen, zodat afspraken direct vanuit de leeromgeving gemaakt kunnen worden. Daarnaast bieden we ook integraties met SSO (SAML) en meer.

agenda oplossingen

Wij integreren direct met bestaande agenda oplossingen

Planzelf kan als een losstaande kalender dienen voor kleine bedrijven die nog geen agenda software hebben. Veel bedrijven gebruiken vaak echter al oplossingen zoals Microsoft Exchange of Google Suite/Calendar. In dat geval hebben we integraties klaarliggen. Dat betekent dat afspraken direct in jouw eigen omgeving worden opgeslagen en niet gesynchroniseerd hoeven te worden. Jij bezit alle data en je medewerkers werken gewoon vanuit bijvoorbeeld Outlook of Google Calendar. De medewerker hoeft dus niets in zijn of haar werkwijze te veranderen. Afspraken komen automatisch binnen en de medewerker kan alle afspraken accepteren of afwijzen, net als dat met collega’s gaat. Wij zorgen voor de rest, zoals het communiceren met de klant, het sturen van updates en herinneringen. Planzelf wordt jouw virtuele assistent. En maak je geen zorgen, jij houdt de controle over je agenda en beschikbaarheid. Klanten krijgen alleen tijden te zien waarop ze afspraken kunnen maken, binnen de tijden die jij aangeeft.

meer integraties

Heb je een vraag over integraties?

We staan altijd open voor nieuwe ideeën en integraties. Als je specifieke wensen hebt, of als je een integratie wilt voorstellen, neem dan contact met ons op.