nl
  • en
Ben je op zoek naar een afsprakensysteem voor het "Winkelen op afspraak"? Klik dan hier.

onze mogelijkheden

Het verwerken van afspraken is nog maar het begin

Makkelijker voor je klanten

Jouw klanten maken hun eigen afspraken, makkelijk en veilig. Het kost minder tijd dan een telefoongesprek en ze kunnen zelf kiezen welke tijd het beste uit komt — zelfs buiten kantooruren!

Makkelijker voor jezelf

Makkelijker en veel krachtiger dan een papieren agenda. Dat is ons doel wanneer het gaat om de gebruikersinterface. Een afsprakensysteem moet je meer tijd besparen dan het opnemen van de telefoon of het beantwoorden van e-mails kost. Daarom concentreren wij ons op het verwerken van jouw afspraken, zodat jij meer tijd overhoudt voor je klanten.

Werkt op mobiel en laptop

Altijd bereikbaar

Werkt op het kantoor en onderweg

Planzelf reist met je mee. Het maakt niet uit of je op kantoor zit of dat je onderweg bent. Dankzij Planzelf kun je altijd bij je afspraken en kun je alle instellingen aanpassen, zowel op je mobiele apparaten als op je werkcomputer. Jij bent altijd in controle.

We groeien mee

Voor geweldige bedrijven, groot en klein

Planzelf is gemaakt met Enterprise in gedachten. Dat betekent dat we veel afspraken kunnen verwerken voor allerlei soorten bedrijven, groot en klein. We integreren direct met technologieën zoals Microsoft Exchange, Google Calendar, SAML en meer. Gebruikersbeheer is eenvoudig en de uitgebreide self-service portal betekent dat beheerders minder hoeven te beheren. Heb jij een specifieke integratie wens? Laat het ons weten!

Ontdek meer →

Vertrouwde omgeving

Makkelijk te integreren in jouw website

Je klanten kunnen hun afspraken ook direct via jouw website maken. Of je website nou uniek is, of gebouwd is met WordPress, Wix of anderen, het integreren van Planzelf in jouw website is eenvoudig. Heb je nog geen website? Maak je geen zorgen. Je krijgt dan een eigen Planzelf pagina waar je jouw klanten naartoe kan sturen.

Details

Er is meer

We werken samen met onze klanten om ervoor te zorgen dat we de mogelijkheden ontwikkelen die onze klanten nodig hebben. De lijst hieronder geeft je een meer gedetailleerd beeld van de mogelijkheden van Planzelf, en deze lijst zal alleen maar groeien!

← swipe om meer te zien →
Basic Power Enterprise Education
Aantal afspraken ongelimiteerd ongelimiteerd ongelimiteerd ongelimiteerd
Aantal afsprakenplanners
hoeveel planners heb ik nodig?
1 ongelimiteerd ongelimiteerd ongelimiteerd
Aantal resources
wat is een resource?
1-10 ongelimiteerd ongelimiteerd ongelimiteerd
Automatische herinnering per e-mail ja ja ja ja
Automatische herinnering per SMS* ja ja ja ja
Stel de beschikbaarheid in per resource en afspraaktype ja ja ja ja
Voeg extra velden toe
wat zijn extra velden?
ja ja ja ja
Meertalig ja ja ja ja
Ondersteuning per e-mail ja ja ja ja
Nodig klanten uit om een afspraak te maken
hoe werkt het uitnodigen van klanten?
ja ja ja
Instelbare teksten voor planners en e-mails ja ja ja
Eigen huisstijl in planners en e-mails ja ja ja
Klanten kunnen betalen via Planzelf** ja ja ja
Premium ondersteuning
wat houdt premium ondersteuning in?
ja ja
Ondersteuning voor SSO (SAML) ja ja
User and security management ja ja
Self-service portal voor medewerkers ja ja
Gepersonaliseerde ondersteuning en training ja ja
Integratie met Blackboard, Canvas en meer (LTI) ja
Meld je aan Meld je aan Neem contact op

* SMS credits moeten apart besteld worden via jouw account.
** Extra configuratie is vereist.