nl
  • en
Ben je op zoek naar een afsprakensysteem voor het "Winkelen op afspraak"? Klik dan hier.
← Ga terug naar support

Wat is een extra veld?

Wanneer jouw klant een afspraak maakt, dan moet hij of zij altijd een naam en een e-mailadres invullen. Die informatie hebben we nodig om een afspraak te kunnen maken, en om een herinnering, bevestiging of afwijzing te kunnen sturen. Je kunt echter ook meer informatie vragen aan klanten, als je dat nodig vindt om te kunnen beoordelen of die afspraak wel of niet door kan gaan, of om je op de afspraak te kunnen voorbereiden. Om dit te doen, kun je per planner extra velden aanmaken. Hierin geef je aan wat voor informatie je aan de klant vraagt. Wij verzamelen de informatie dan namens jou.

Let wel op dat in het kader van de AVG je alleen gegevens mag vragen als je legitieme redenen hebt, maar dit geldt ook wanneer iemand een afspraak zou maken via bijvoorbeeld de telefoon of in persoon.

Heb je nog een vraag?

We helpen je graag met jouw vragen. Neem contact met ons op of plan een demosessie in.

Plan een demosessie in Neem contact met ons op